You are here: Home > Marketing > Idealny dział marketingowy

Idealny dział marketingowy

Każda, nawet najmniejsza firma powinna na początku istnienia opracować strategię marketingową. Podejście do klienta musi być głęboko przemyślane, gdyż przy istniejącej konkurencji, trudno go zdobyć. Niestety małe firmy bardzo często nie zastanawiają się nad tym jak przyciągnąć, a tym bardziej jak zatrzymać klienta. Na szczęście na rynku istnieją firmy, które służą pomocą. Zajmują się doradztwem marketingowym w bardzo szerokim aspekcie. Właścicielowi firmy, który zgłosi się do nich z konkretnym problemem, mają do zaoferowania takie usługi jak organizacja działu marketingowego, przeszkolenie pracowników z zakresu aktywnego handlu. Jeśli klient nie ma funduszy na założenie dodatkowego działu, to może korzystać z doradztwa marketingowego doraźnie. Najpierw firma doradcza ustali strategię marketingową, później może sprawdzać jak ta strategia wdrażana jest przez pracowników klienta. Ewentualne zmiany są wówczas na bieżąco wdrażane. Doradztwo marketingowe może przybierać formy regularnych spotkań. Jednak równie dobrze może być tylko jednorazową konsultacją.

 

Tags: ,

Comments are closed.

Copyright © 2017 Doradztwo marketingowe. All rights reserved.